Informacje ogólne

  1. Niniejszy regulamin (zwany dalej Regulaminem) określa warunki oraz zasady korzystania z usług sklepu internetowego (zwanego dalej Sklepem) dostępnego w serwisie BUNGEEJUMP znajdującym się pod adresem https://bungeejump.pl/ (zwanym dalej Serwisem).
  2. Niniejszy Regulamin jest regulaminem, o którym mowa w art. 8 Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
  3. Właścicielem i podmiotem prowadzącym Sklep jest BUNGEE GDAŃSK s.c., z siedzibą w Kurowie, 27-540 Kurów, przy ul. Kurów 44, posiadający numer NIP 8631699634. Kontakt z właścicielem Sklepu możliwy jest poprzez adres email bungee.gdansk@wp.pl, pod numerem telefonu 697-114-000 lub formularz kontaktowy dostępny na stronach internetowych Serwisu.

Definicje – Określenia użyte w niniejszym Regulaminie mają znaczenie następujące:

1. Klient (lub Użytkownik) – oznacza każdy podmiot (osoby fizyczne i prawne oraz jednostki organizacyjne nieposiadające osobowości prawnej, ale mogące we własnym imieniu nabywać prawa i zaciągać zobowiązania), który korzysta z usług i funkcjonalności Serwisu, a w szczególności – złoży zamówienie na nabycie Towaru w Sklepie internetowym;

2. Kodeks Cywilny – ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. Nr 16, poz. 93 ze zm.);

3. BungeeGdańsk (lub Sprzedawca) – oznacza BUNGEE GDAŃSK s.c. – właściciela i operatora Serwisu;

4. Serwis (lub bungeejump.pl) – oznacza serwis bungeejump.pl, w którym dostępny jest również Sklep internetowy;

5. Regulamin – oznacza niniejszy Regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną w ramach Serwisu;

6. Towar – oznacza wszelkiego typu produkty i usługi przeznaczone do sprzedaży za pośrednictwem Sklepu;

7. Umowa sprzedaży – umowa sprzedaży Towarów w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, zawarta pomiędzy Sprzedawcą a Klientem, zawierana z wykorzystaniem serwisu internetowego Sklepu;

8. Ustawa o prawach konsumenta – ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. Nr 2014, poz.827);

9. Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną – ustawa z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. Nr 144, poz. 1204 ze zm.);

10. Usługi – oznaczają usługi oferowane Użytkownikom w Serwisie;

11. Użytkownik – zob. Klient;

12. Zamówienie – oświadczenie woli Klienta, zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy sprzedaży, określające w szczególności rodzaj i ilość Towaru.

Zakres Regulaminu i warunki korzystania z Usług

1. Niniejszy Regulamin określa w szczególności:

1.1. Ogólne zasady korzystania z Serwisu.
1.2. Warunki i zasady dokonywania elektronicznej rezerwacji Towarów dostępnych w ramach Serwisu.
1.3. Warunki i zasady składania drogą elektroniczną Zamówień w ramach Serwisu.
1.4. Zasady zawierania Umów sprzedaży z wykorzystaniem usług świadczonych w ramach Serwisu.
1.5. Korzystanie z Serwisu jest możliwe pod warunkiem spełnienia przez system teleinformatyczny, z którego korzysta Użytkownik, następujących minimalnych wymagań technicznych: – zainstalowana przeglądarka internetowa (Firefox, Chrome, Internet Explorer lub Opera) w najnowszej dostępnej wersji z włączoną obsługą Java Script; – minimalna rozdzielczość ekranu:1024×768 pikseli.

2. W celu korzystania z Serwisu Użytkownik powinien we własnym zakresie uzyskać dostęp do stanowiska komputerowego lub urządzenia końcowego z dostępem do sieci Internet, a także aktywnego adresu poczty elektronicznej e‐mail.

3. Zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, Sprzedawca zastrzega sobie możliwość ograniczenia świadczenia Usług za pośrednictwem Serwisu do osób, które ukończyły wiek 18 lat. W takim przypadku potencjalni Klienci zostaną o takim ograniczeniu powiadomieni.

4. Klienci mogą uzyskać dostęp do Regulaminu w każdym czasie za pośrednictwem odsyłacza zamieszczonego na stronie głównej Serwisu.

5. Informacje o Towarach podane na stronach internetowych Sklepu, w szczególności ich opisy oraz ceny, stanowią zaproszenie do zawarcia umowy, w rozumieniu art. 71 Kodeksu Cywilnego.

Zasady korzystania z Serwisu i Sklepu internetowego

1. Do korzystania ze Sklepu Internetowego nie jest konieczna rejestracja Klienta w Serwisie. W celu zawarcia Umowy sprzedaży konieczne jest jedynie podanie niezbędnych do tego danych poprzez wypełnienie formularza dostępnego na stronach Sklepu (zgodnie z informacjami zawartymi w rozdz. 5 Regulaminu).

2. Korzystanie ze Sklepu oznacza akceptację Regulaminu.

Procedura zawarcia Umowy sprzedaży

1. W celu zawarcia Umowy sprzedaży za pośrednictwem Sklepu należy wejść na stronę internetową www.bungeejump.pl oraz dokonać wyboru produktów do zakupu poprzez kliknięcie przycisku „Dodaj do koszyka” na stronie danego produktu. Po dodaniu wybranych produktów do Koszyka, należy (na podstronie Koszyka) wybrać sposób dostawy oraz płatności, a także podać dane osobowe niezbędne do wysyłki, postępując wg wskazówek dostępnych na kolejnych stronach Sklepu. Złożenie zamówienia następuje po kliknięciu przez Klienta przycisku „Kupuję i Płacę”.

2. Aby złożyć zamówienie, Klient musi (w formularzu zamówienia) potwierdzić akceptację niniejszego Regulaminu.

3. Dokonanie przez Klienta zamówienia w sposób określony w ust. 1 stanowi oświadczenie woli zawarcia ze Sprzedawcą Umowy sprzedaży, zgodnie z treścią Regulaminu, oraz zobowiązanie Klienta do zapłaty za zamówiony Towar.

4. Klient dokonuje płatności w wybrany przez siebie w zamówieniu sposób.

5. Umowę sprzedaży traktuje się za zawartą z momentem wysłania do Klienta, który złożył zamówienie, wiadomości e‐mail z potwierdzeniem zamówienia (w której wyszczególniony jest numer zamówienia oraz zawierającej ostateczne potwierdzenie wszystkich istotnych elementów Zamówienia). Ta wiadomość e‐mail stanowi oświadczenie woli zawarcia Umowy przez Sprzedawcę.

6. Umowa sprzedaży zawierana jest w języku polskim, a jej treść jest zgodna z Regulaminem.

Dostawa Towarów

1. Dostawa Towarów jest ograniczona do obszaru Rzeczpospolitej Polskiej i odbywa się pod adres wskazany przez Klienta w trakcie składania Zamówienia.

2. Dostawa zamówionych Towarów odbywa się w sposób następujący: – voucher elektroniczny – natychmiast – voucher w wersji papierowej – do 5 dni roboczych

3. Utrwalenie, zabezpieczenie, udostępnienie oraz potwierdzenie Klientowi istotnych postanowień Umowy sprzedaży Towarów następuje poprzez przesłanie Klientowi na podany adres e‐mail dokładnej specyfikacji Zamówienia oraz – wraz z zakupionym Towarem – dokumentu potwierdzającego sprzedaż (faktura VAT lub paragon).

Uprawnienie do odstąpienia od Umowy sprzedaży

1. Zgodnie z art. 38 pkt 13 ustawy o prawach konsumenta, prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w przypadku dostarczania treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeśli świadczenie rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

2. E-vouchery oferowane w naszym sklepie są dostarczane w formie elektronicznej i przeznaczone do natychmiastowego wykorzystania, co oznacza, że nie podlegają zwrotowi ani wymianie po dokonaniu zakupu.

3. Dokonując zakupu e-vouchera, Klient wyraża zgodę na jego natychmiastowe dostarczenie oraz zrzeka się prawa do odstąpienia od umowy.

Reklamacje w zakresie świadczenia usług drogą elektroniczną

1. Sprzedawca podejmuje działania w celu zapewnienia w pełni poprawnego działania Serwisu, w takim zakresie, jaki wynika z aktualnej wiedzy technicznej i zobowiązuje się usunąć w rozsądnym terminie wszelkie nieprawidłowości zgłoszone przez Użytkowników.

2. Użytkownik zobowiązany jest niezwłocznie powiadomić Sprzedawcę o wszelkich nieprawidłowościach lub przerwach w funkcjonowaniu Serwisu.

3. Nieprawidłowości związane z funkcjonowaniem Serwisu Użytkownik może zgłaszać mailowo pod adres bungee.gdansk@wp.pl lub przy użyciu formularza kontaktowego dostępnego w Serwisie.

4. W reklamacji Użytkownik powinien podać swoje imię i nazwisko, adres do korespondencji (adres e‐mail) oraz rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości związanej z funkcjonowaniem Serwisu.

5. Sprzedawca zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni.

Postanowienia końcowe

1. Klient korzystający z Serwisu ma zakaz podawania nieprawdziwych danych. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za niewykonanie usługi w przypadku podania nieprawdziwych bądź błędnych danych.

2. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za niedostarczenie wiadomości przesłanej na wskazany przez Klienta adres email, co może być spowodowane blokowaniem lub usuwaniem wiadomości email przez oprogramowanie zainstalowane na komputerze używanym przez Klienta lub blokowaniem przez administratorów serwerów pocztowych lub inną awarię.

3. Sprzedawca może zmienić Regulamin i uruchomić nową wersję usług świadczonych w ramach Serwisu. Zmiana staje się skuteczna w terminie wskazanym przez Sprzedawcę lub w momencie udostępnienia w Serwisie zmienionego Regulaminu. Wszyscy zarejestrowani Klienci Serwisu zostaną poinformowani o zmianie Regulaminu co najmniej 14 dni przed jego wejściem w życie.

4. Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy Sprzedawcą a Klientem, który jest konsumentem w rozumieniu art. 22_1 Kodeksu Cywilnego, zostaje poddane sądom właściwym zgodnie z postanowieniami właściwych przepisów Kodeksu postępowania cywilnego.

5. Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy Sprzedawcą a Klientem, który nie jest konsumentem w rozumieniu art. 22_1 Kodeksu Cywilnego, zostaje poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Sprzedawcy.

6. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego, przepisy Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego.